zondag 1 juli 2018

Het aftellen is begonnen

1 juli 2018. Vandaag is een tropische dag. Met 28 graden 🌞is het echt warm voor Nederlandse begrippen. Maar heel gewoon voor Florida begrippen. Hoe mooi is is dat?! Om vast in de stemming te komen werkt het Nederlandse weer mee. Wij kunnen er wel aan wennen.

Vandaag zaten we een potje te mijmeren over de vakantie πŸ‡ΊπŸ‡Έ. We realiseerden ons dat we nog maar 2 weekenden in Nederland hebben voordat onze vakantie begint. Zo een heerlijke gedachte.
Deze laatste weken vliegen vast door onze vingers. We zijn nog volop aan het bedenken wat we allemaal willen doen. We realiseren ons dat drie weken echt weer te kort is. Keuzes maken in wat we gaan doen.

In Miami gaan we naar de American Airlines Arena. Een bijzondere basketbal wedstrijd bekijken. Big3 basketball πŸ€. Op onze eerste volle dag.
En voor de dag erop hebben we ook al een afspraak staan. Via Groupon een boottocht 🚀 geboekt. Dan gaan we naar de Keys. Ook hier veel plannen 🌴. En moeten we keuzes maken... Daarna? De golfkust 🐚. Idem dito. Keuzes, keuzes, keuzes. Maar tickets voor bush gardens 🎒 en seaworld 🐬zijn ook weer in de pocket. Dus hier moeten we ook tijd voor vrij houden πŸ€ͺ

Nu zit ik in de fase dat ik fantaseer over de kleding πŸ‘—die ik allemaal weer aankan. De bikini’s πŸ‘™die ik mee wil nemen. Ook heb ik 2 van die snorkelmaskers gekocht. En ook 2 zelfopblaasbare zitzakken. De koffers zitten dus zo weer vol...

Maar dat maakt allemaal niks uit. Want man o man wat hebben wij er alle vijf weer zin in om naar Florida te gaan.
We zitten nu in de juiste maand. We kunnen kruisjes zetten op de kalender. Vroeger toen de kinderen klein waren maakte ik nog weleens zelf zo’n aftelkalender voor hun verjaardag of vakantie. Ik denk dat, nu ik dit zo schrijf,  ik dit wel weer erg leuk vind om te maken. Ja, ik ga het doen.
Laters! Ik heb nog een klusje πŸ˜€ te klaren!

4 opmerkingen:

  1. Leuk joh! Nog even.....tof idee de aftelkalender ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk als het zo dichtbij komt. Wij zitten helaas nog niet in onze vertrekmaand. Deze temperaturen zorgen inderdaad al voor een fijn Florida sfeertje. Leuk om jullie plannennetjes te lezen. Hier zijn de kaartjes voor Universal al besteld. Succes nog met de laatste voorbereidingen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het gaat voor jullie lekker opschieten. Succes met de laatste voorbereidingen.
    Wij gaan gezellig mee lezen.

    BeantwoordenVerwijderen