vrijdag 7 juli 2023

Dag 19: 7 juli relaxen en bonte avond

Voor vandaag staat een relax dag op het dagmenu. 

Dit vind ik altijd uitdagend. Ik wil altijd wat doen. Vandaag zit het doen in: luieren. Lekker wakker worden aan het zwembad. Beetje lezen. Heb ik m'n Flairs toch niet voor niets mee. Het boek gaat ongelezen mee terug. Gewoon geen tijd voor genomen. Geen probleem. Komt thuis wel weer. Of niet 😉

Uiteraard staat volleyballen wel op het dagmenu. Lekker klooien in het water. Wat hebben we toch een pret met z'n vijven! 
Pascal leest wat VI's en z'n boek. Kinderen bellen met het thuisfront.  

In de middag hoost en onweert het weer even. Daan en ik hebben nu zelfs tijd voor een spelletje Qwixx.
Daarna gaan we weer verder in en bij de pool!

Goedemorgen! Hier wil ik wel langer blijven!


Ik neem even een foto. Daarna weer op mijn scheidsrechterstoel aan het bad zitten ;-)


Tegen de avond rijden we naar Outback restaurant. Bij Vineland. Een Blooming Onion eten. Na het eten lopen we nog even door de Mall. En rijden ook nog langs de Wallmart. De rust was weer even opgeheven :-).


Blooming onion



Premium Outlet Vineland


Esmée slaagt voor het Nike petje dat ze deze vakantie ergens is verloren / in een hotel heeft achtergelaten

En ook nog wat cadeautjes voor de kleine neefjes en nichtje die jarig waren

Wallmart, wat een feest en wat kun je verdwalen. Nu alleen Poptarts gekocht voor Esmée en een taartje op de verjaardag van Chelsey proosten!

We zitten nu in de auto. Het is nu 22 uur en we zijn bijna weer thuis!
Vanavond pakken we alvast een groot gedeelte van de spullen in. Morgenochtend verlaten we de villa. En rijden rustig naar Miami. Om 21 uur vliegen we terug naar Amsterdam. Dan zit de reis er weer op...
Het is alweer donker als we naar huis rijden

Bij thuiskomst hadden we een bezoeker voor de deur

Om het af te leren! Kinderen spelen. Pascal checkt online in. En ik vul de koffers.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten